 |
 Erre
az évre nagy reményeket nem tápláltunk
a bajnokságot illetõen, inkább mi magunk
szerettünk volna megfelelni saját elvárásainknak.
|
Esztergom Rallye |
Verseny elõtt: Cél a célbaérkezés
és az autó épségben lehozatala a pályákról,
mivel a" bajnokság nem ezen a versenyen dõl
el" és laza talajon sem mentünk még az
autóval.
Ez nem sikerült, mivel kb 20km/h sebességnél
a jobb elsõ futómûvet kiütöttük
és feladni kényszerültünk a versenyt. |
Miskolc Rallye |
Nagyon sokat készültünk erre a versenyre,
mert szerettünk volna jó eredményt elérni,
de a "technika ördöge" közbeszólt!
A verseny elõtti napon a futómû beállítások
és tesztelésük közepette leszakadt 2db
szelep, így már elrajtolni sem tudtunk és
megint pontok nélkül tértünk haza. |
Fehérvár Rallye |
Új
motor új remények! Mivel az elõzõ
két versenyen nem sikerült pontot gyûjteni,
így nem maradt más választás, csak
"kíméletes" autózással mindenképpen
beérni a célba!
Valaki "ott fent" nagyon nem szeretné,hogy célba
érjünk! Az utolsó elõtti gyorsaságin
hengerfejes lett az autó, utóbb kiderült egy
nagyobb kõ összepréselte a kipufogó
rendszert és mivel a kiáramló gázok
csak a "leggyengébb" helyen tudnak távozni,
ez jelen pillanatban a hengerfej tömítés volt,
így ezt az utat választotta, mi pedig az M7-t... |
Szombathely Rallye |
Lassan odáig jutottunk, hogy ennyi szerencsétlenség
nincs is, de körbe néztünk a versenyzõtársaink
múltjában és szomorúan tapasztaltuk,
hogy mások sincsenek mindig jó passzban!
Csodás idõben, igazán jó pályákon
zajlott a verseny és most kezdtünk oda eljutni, hogy
élveztük az "autózást", ami
az eredményeinken is meglátszott.
Pontokkal és jókedvüen hagytuk el Vas megyét. |
Veszprém Rallye |
Még égett bennünk a vasi siker
tüze, és szerettünk volna egy picit jobb eredményt
elérni, de a pálybejárás sem úgy
sikerült ahogy terveztük.
Talán higgadtabban kellett volna az elsõ gyorsaságin
mennünk és akkor az áhított eredmény
is meglehetett volna. De mivel ott közel 3 percet veszítettünk,
így eredmény után való "futás"
maradt! Végül is célba értünk és
pontokat hoztunk haza. |
Budapest Rallye |
Minden
versenyzõben ezen a versenyen sokkal nagyobb a bizonyitási
vágy mint bármikor, mivel ilyenkor a bajnoki pontok
is duplán számítanak, és ezzel mi
sem voltunk másképpen. Sokáig itt nem élveztük
az "izzadság" gyönyörét, mivel
a Rábaringen futómû problémák
miatt kiállni kényszerültünk.
A csapat letargikus állapota leírhatatlan volt.
Itt volt az a pont,hogy tudatosult bennünk: Ennek az évnek
a bajnokságot illetõen vége, mert a tabellán
már szakadéknyi különbségek voltak
a versenyzõk között. |
Mecsek Rallye |
Erre
az évre mi ezt a versenyt szántuk az idényzáró
futamnak, így különösebb
"stressz" nélkül vártuk és
készültünk a versenyre.
Mindenféle technikai és más jellegû
probléma nélkül teljesítettük ezt
a feladatot és az abszolút 7. helyen végeztünk. |
Zemplén Rallye |
Mivel a bajnokság állásán
bármilyen eredmény elérésével
sem tudtunk volna változtatni, így nem álltunk
rajthoz. |
Összefoglalva a 2001 Bajnoki évadot: |
Szinte 0-nak mondható gyakorlással,
és nagyon sok fizetési kötelezettség
felvállalásával, az autóban töltött
700 verseny km alatt, fokozatos "gyorsulás" látszott,
ami az eredményeinken is megmutatkozott, de ahhoz hogy
ez a sebesség tovább nõhessen még
nagyobb áldozatokat kell hoznunk a következõ
esztendõben. |
|