Erre az évre nagy reményeket nem tápláltunk a bajnokságot illetõen, inkább mi magunk szerettünk volna megfelelni saját elvárásainknak.

Esztergom Rallye
Verseny elõtt: Cél a célbaérkezés és az autó épségben lehozatala a pályákról, mivel a" bajnokság nem ezen a versenyen dõl el" és laza talajon sem mentünk még az autóval.
Ez nem sikerült, mivel kb 20km/h sebességnél a jobb elsõ futómûvet kiütöttük és feladni kényszerültünk a versenyt.

Miskolc Rallye
Nagyon sokat készültünk erre a versenyre, mert szerettünk volna jó eredményt elérni, de a "technika ördöge" közbeszólt!
A verseny elõtti napon a futómû beállítások és tesztelésük közepette leszakadt 2db szelep, így már elrajtolni sem tudtunk és megint pontok nélkül tértünk haza.

Fehérvár Rallye
Új motor új remények! Mivel az elõzõ két versenyen nem sikerült pontot gyûjteni, így nem maradt más választás, csak "kíméletes" autózással mindenképpen beérni a célba!
Valaki "ott fent" nagyon nem szeretné,hogy célba érjünk! Az utolsó elõtti gyorsaságin hengerfejes lett az autó, utóbb kiderült egy nagyobb kõ összepréselte a kipufogó rendszert és mivel a kiáramló gázok csak a "leggyengébb" helyen tudnak távozni, ez jelen pillanatban a hengerfej tömítés volt, így ezt az utat választotta, mi pedig az M7-t...

Szombathely Rallye
Lassan odáig jutottunk, hogy ennyi szerencsétlenség nincs is, de körbe néztünk a versenyzõtársaink múltjában és szomorúan tapasztaltuk, hogy mások sincsenek mindig jó passzban!
Csodás idõben, igazán jó pályákon zajlott a verseny és most kezdtünk oda eljutni, hogy élveztük az "autózást", ami az eredményeinken is meglátszott.
Pontokkal és jókedvüen hagytuk el Vas megyét.

Veszprém Rallye
Még égett bennünk a vasi siker tüze, és szerettünk volna egy picit jobb eredményt elérni, de a pálybejárás sem úgy sikerült ahogy terveztük.
Talán higgadtabban kellett volna az elsõ gyorsaságin mennünk és akkor az áhított eredmény is meglehetett volna. De mivel ott közel 3 percet veszítettünk, így eredmény után való "futás" maradt! Végül is célba értünk és pontokat hoztunk haza.

Budapest Rallye
Minden versenyzõben ezen a versenyen sokkal nagyobb a bizonyitási vágy mint bármikor, mivel ilyenkor a bajnoki pontok is duplán számítanak, és ezzel mi sem voltunk másképpen. Sokáig itt nem élveztük az "izzadság" gyönyörét, mivel a Rábaringen futómû problémák miatt kiállni kényszerültünk.
A csapat letargikus állapota leírhatatlan volt.
Itt volt az a pont,hogy tudatosult bennünk: Ennek az évnek a bajnokságot illetõen vége, mert a tabellán már szakadéknyi különbségek voltak a versenyzõk között.

Mecsek Rallye
Erre az évre mi ezt a versenyt szántuk az idényzáró futamnak, így különösebb
"stressz" nélkül vártuk és készültünk a versenyre.
Mindenféle technikai és más jellegû probléma nélkül teljesítettük ezt a feladatot és az abszolút 7. helyen végeztünk.

Zemplén Rallye
Mivel a bajnokság állásán bármilyen eredmény elérésével sem tudtunk volna változtatni, így nem álltunk rajthoz.

Összefoglalva a 2001 Bajnoki évadot:
Szinte 0-nak mondható gyakorlással, és nagyon sok fizetési kötelezettség felvállalásával, az autóban töltött 700 verseny km alatt, fokozatos "gyorsulás" látszott, ami az eredményeinken is megmutatkozott, de ahhoz hogy ez a sebesség tovább nõhessen még nagyobb áldozatokat kell hoznunk a következõ esztendõben.