|
|
 |
Az 1999-es évet a technikailag jobban felkészített,
de ugyanazzal
a"kisautóval" kezdtük a Rallye II.o-ban.
Elsõdleges célunk, hogy az
eredményeink alapján megkapjuk a Rallye I.o licencet.
Elsõ
versenyünkön Esztergomban, az Absz.V., Kat.III. helyével
sikerült
teljesíteni, ami a késõbbiekre nézve
bizakodásra adott okot.
A második futam a híres Salgó rallye volt.
Ennek a versenynek is megvolt a maga érdekessége
számunkra nézve. Rossz helyre küldtük
el a nevezést,aminek a következménye, hogy
az utolsó rajtszámot kaptuk. Kérvényeztük,hogy
elõrébb mehessünk amit a versenyigazgatóság
elfogadott, így a mezõny elején indulhattunk.
Egy sajnálatos baleset miatt azonban a rajtszámunk
alapján kaptuk az idõnket, ami nem volt azonos a
mezõnyben elfoglalt helyünkkel, így az Absz.II.hely
helyett, az Absz.IV. Kat.III. helyet kaptuk meg, ami semmiféle
csalódást nem okozott, sõt azt is megtanultuk,
hogy az idõeredmények ellenõrzése
nagyon fontos feladat.
Miskolcra mentünk a bajnokság 3. futamára.
Nagyon készültünk erre a versenyre Zagyva Lali
navigátorommal akivel a
Salgón is együtt mentünk. Ez a verseny nem úgy
alakult ahogy szerettük
volna. Az elsõ gyorsaságin egy telefon póznát
sikerült derékba törni, ami nem
lett volna nagy baj, mert a NÉZÕK segítettek
a gyors tovább haladás érdekében,
de a következõ gyorsasági rajtja után
egy defektet kaptunk ami miatt hátrányunk 5 percre
nõtt. Közösen úgy döntöttünk
befejezzük.
Következett
a Kisbér Rallye. Minden tökéletesen mûködött,
az Absz.III., Kat
II. helyére sikerült behoznunk az autót, de
a Technikai Bizottság döntése
alapján eredményünket törölték,
mivel az V.áttétel nem felelt meg a
homologizációs lapban foglaltaknak.
Majd újra Miskolcra mentünk.
Ez sem sikerült jobban, mint az elõzõ Miskolci
futam. Itt a differenciálmû
összetörése húzta keresztbe számításainkat.
Közben "kirándultam" is. Egy verseny erejéig
Vargha Bálint mellé ültem
navigálni a Budapest Rallyra, ahol az N3 kat. gyõzelmet
sikerült megszerezni.
Az
év utolsó versenyére Veszprémben került
sor.
A Tés-Olaszfalu nevezetû gyorsaságin megcsúsztunk
és egy mély árokban
sikerült megállni. Két befejezett és
értékelt verseny eredményei alapján
a Rallye II.o-ban az Absz X. és a Kat VI. helyén
sikerült az évet zárni,ami feljogosított
bennünket, hogy a 2000. évet a legmagasabb osztályban
kezdhessük.
Az elképzelésünket teljesítettük,
megkaptuk a Rallye I.o. licencet. |
|
|
|