Az 1999-es évet a technikailag jobban felkészített, de ugyanazzal
a"kisautóval" kezdtük a Rallye II.o-ban. Elsõdleges célunk, hogy az
eredményeink alapján megkapjuk a Rallye I.o licencet.

Elsõ versenyünkön Esztergomban, az Absz.V., Kat.III. helyével sikerült
teljesíteni, ami a késõbbiekre nézve bizakodásra adott okot.

A második futam a híres Salgó rallye volt.
Ennek a versenynek is megvolt a maga érdekessége számunkra nézve. Rossz helyre küldtük el a nevezést,aminek a következménye, hogy az utolsó rajtszámot kaptuk. Kérvényeztük,hogy elõrébb mehessünk amit a versenyigazgatóság elfogadott, így a mezõny elején indulhattunk. Egy sajnálatos baleset miatt azonban a rajtszámunk alapján kaptuk az idõnket, ami nem volt azonos a mezõnyben elfoglalt helyünkkel, így az Absz.II.hely helyett, az Absz.IV. Kat.III. helyet kaptuk meg, ami semmiféle csalódást nem okozott, sõt azt is megtanultuk, hogy az idõeredmények ellenõrzése nagyon fontos feladat.

Miskolcra mentünk a bajnokság 3. futamára.
Nagyon készültünk erre a versenyre Zagyva Lali navigátorommal akivel a
Salgón is együtt mentünk. Ez a verseny nem úgy alakult ahogy szerettük
volna. Az elsõ gyorsaságin egy telefon póznát sikerült derékba törni, ami nem
lett volna nagy baj, mert a NÉZÕK segítettek a gyors tovább haladás érdekében, de a következõ gyorsasági rajtja után egy defektet kaptunk ami miatt hátrányunk 5 percre nõtt. Közösen úgy döntöttünk befejezzük.

Következett a Kisbér Rallye. Minden tökéletesen mûködött, az Absz.III., Kat
II. helyére sikerült behoznunk az autót, de a Technikai Bizottság döntése
alapján eredményünket törölték, mivel az V.áttétel nem felelt meg a
homologizációs lapban foglaltaknak.

Majd újra Miskolcra mentünk.
Ez sem sikerült jobban, mint az elõzõ Miskolci futam. Itt a differenciálmû
összetörése húzta keresztbe számításainkat.

Közben "kirándultam" is. Egy verseny erejéig Vargha Bálint mellé ültem
navigálni a Budapest Rallyra, ahol az N3 kat. gyõzelmet sikerült megszerezni.

Az év utolsó versenyére Veszprémben került sor.
A Tés-Olaszfalu nevezetû gyorsaságin megcsúsztunk és egy mély árokban
sikerült megállni. Két befejezett és értékelt verseny eredményei alapján a Rallye II.o-ban az Absz X. és a Kat VI. helyén sikerült az évet zárni,ami feljogosított bennünket, hogy a 2000. évet a legmagasabb osztályban kezdhessük.
Az elképzelésünket teljesítettük, megkaptuk a Rallye I.o. licencet.